<3

Älskar dig min finaste syster<3


Kommentarer
Postat av: Felicias mamma

Hej hoppas du står på dig och var stark. Det gör ont när man blir sviken av de som ska så en närmast , men ge inte upp. Det är sorgligt att föräldrar prioriterar bort sina barn i kariären och privat livet. Vi lever i en sjuk värld där nästan allt är tillåtet. Där barnen är de stora förlorarna. Men var stark det fins så många idioter i ledande positioner att man blir mörkrädd. Sänd mig gärna ett mail och läs om min dotter. Med vänlig hälsning, felicias mamma

Svar: Det som hänt din dotter är absurt! att polisen som ska skydda vårat land inte gör något...Jag trodde ju att jag alltid kunde lita på min pappa och så gör han såhär, och media som blåser upp det, det är jobbigt speciellt med tanke på att man är tonåring i en storstad samtidigt..
Alicia Hydfors

2012-09-21 @ 12:57:55
URL: http://www.feliciasliv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0