Min förklaring

Nu förväntar sig alla något dåligt inlägg om hur dåligt allt är, men icke sa Nicke. Många människor har frågat mig hur jag kunde anmäla min egen pappa. Det är en väldigt bra fråga som egentligen inte har något svar. Det är otroligt jobbigt att allt skulle bli såhär med min och pappas relation, och som många påstår så gjorde jag det inte för att sätta dit någon, det vore ju helt sjukt. Jag fullföljde rättegången pga att jag ville ha ett avslut på den ständiga ångesten och allt jobbigt som anmälan medförde. Om det är någon som har någonting att säga om mig eller som vill vara elak så tycker jag att ni kan säga det till mig ist för att skriva det i andra sociala medier, så lovar jag att ni kommer få ärliga svar om det är det ni vill ha, min mejladress är [email protected]


Kommentarer
Postat av: Felicias mamma

Jag tycker du gjorde helt rätt . Din pappa borde sätta sig ned och fundera både 1 och 2 gånger vad han håller på med och vad som är viktigt i livet. Och ett givet svar på det borde vara du. Jag beundrar ditt mod. Stå på dig :)

2013-02-08 @ 01:44:09
URL: http://www.feliciasliv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0